ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Nie. Produkty można kupować bez rejestracji, ale zarejestrowani użytkownicy mają wiele korzyści. Zarejestrowani użytkownicy mogą łatwiej zarządzać swoimi zamówieniami, zwłaszcza jeśli chodzi o wymiany i zwroty. Ponadto, zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do ekskluzywnych informacji i zniżek. Zapoznaj się z Polityką Prywatności, aby dowiedzieć się, jakie dane osobowe zbieramy podczas rejestracji i do jakich celów je wykorzystujemy.

Oczywiście! Sprzedawca od czasu do czasu będzie oferował różne oferty, zniżki i kody rabatowe. Może to być w ramach sezonowych wyprzedaży, świąt, współpracy itp.

Kod rabatowy wpisuje się w specjalnie do tego przeznaczone pole podczas procesu składania zamówienia. Po wpisaniu kodu, cena zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą z kodu.

Nie. Możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego na jedno zamówienie i nie można ich używać z innymi kodami promocyjnymi.

Po zrealizowaniu zamówienia nie ma już możliwości wykorzystania kodu rabatowego do niego. Kod promocyjny można wykorzystać przy kolejnych zamówieniach, ale należy go wpisać przed realizacją zamówienia.

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia, wyślemy do Ciebie e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia. Ten e-mail potwierdza, że zamówienie zostało otrzymane. Jeśli nie otrzymasz e-maila potwierdzającego otrzymanie zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@euro-markt.pl.

Po przekazaniu zamówienia do działu dostaw, wyślemy Ci e-mail z numerem i linkiem do śledzenia zamówienia. Powinieneś odczekać kilka godzin, zanim sprawdzisz status zamówienia. Pamiętaj, że usługa dostawy działa tylko w dni robocze, a wprowadzenie numeru przesyłki do systemu trwa kilka godzin.

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@euro-markt.pl. Zrobimy wszystko, aby anulować Twoje zamówienie, ale w niektórych przypadkach nie będzie to możliwe. Po wysłaniu zamówienia nie ma już możliwości jego anulowania.

Zmiana adresu dostawy nie zawsze jest możliwa. Należy jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem info@euro-markt.pl. Zrobimy wszystko, aby adres wysyłki został zmieniony zanim zamówienie opuści nasz magazyn. Niestety, gdy zamówienie zostanie już zapakowane, nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

Niestety, po skompletowaniu zamówienia nie można go już zmienić. Należy jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem info@euro-markt.pl, aby anulować bieżące zamówienie i złożyć nowe. Należy pamiętać, że po zapakowaniu zamówienia i przygotowaniu go do wysyłki nie można go już anulować.

Aby zapłacić za swoje zamówienie, możesz skorzystać z następujących metod płatności:
Karty kredytowe i debetowe: Visa, MasterCard i American Express
PayPal
Płatność za pobraniem

Wszystkie transakcje są zarządzane bezpośrednio przez dostawców usług płatniczych, poprzez bezpieczne szyfrowanie i surowe standardy bankowe.
Informacje o karcie są przesyłane bezpośrednio do banku i nikt poza bankiem nie ma dostępu do tych danych, a więc nawet Sprzedawca.

Pamiętaj, że nie mamy dostępu do Twojego konta PayPal, więc będziesz musiał się z nimi skontaktować, jeśli chcesz otworzyć konto PayPal, zmienić hasło, sprawdzić status transakcji lub jeśli jest jakakolwiek inna kwestia związana z PayPal.

DOSTAWA, KOSZTY DOSTAWY I MONITOROWANIE ZAMÓWIENIA

Czasy i koszty dostawy są podane w tabeli:

0-2kg zł 23

2-5kg zł 27

5-10kg zł 34

10-20kg zł 48

20kg+ zł 63

Darmowa wysyłka:

Przy zamówieniach powyżej 300 zł dostawa jest darmowa.

Wszystkie zamówienia wysyłane są z Unii Europejskiej. W krajach członkowskich UE nie są pobierane opłaty celne. Wszystkie zamówienia dla krajów spoza UE mogą być odprawione przez służby celne, jeśli jest to wymagane przez prawo tych krajów. Aby uzyskać więcej informacji na temat cła, sprawdź krajowe przepisy importowe, celne i akcyzowe.
Opłaty celne i dodatkowe nie są wliczone w cenę.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne cła i opłaty dodatkowe.

Sprzedawca korzysta z usługi dostawy InPost, której przesyłki można śledzić, tak że w każdej chwili wiesz, gdzie znajduje się Twoje zamówienie. Otrzymasz e-mail z informacją o śledzeniu przesyłki w momencie przejęcia jej przez firmę kurierską, czyli w momencie opuszczenia przez nią magazynu Sprzedawcy.

Naszym celem jest wysłanie Ci zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku). Jeśli złożyłeś zamówienie w piątek wieczorem, Twoje zamówienie zostanie wysłane pierwszego dnia roboczego (poniedziałek).
Gdy zamówienie zostanie wysłane, na Twój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie wysyłki z numerem i linkiem do śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia wysyłki, sprawdź skrzynkę spamu, ponieważ automatyczne e-maile czasami tam trafiają.

Ktoś powinien być pod adresem dostawy, aby przejąć paczkę i złożyć podpis na przesyłce. Nie martw się jednak, ponieważ nasza firma kurierska podejmuje trzy próby doręczenia. Jeśli za pierwszym razem nie zastaną Cię pod adresem dostawy, zostaniesz poinformowany o innych możliwościach doręczenia. Może to być zmiana adresu dostawy, zmiana terminu dostawy lub możliwość osobistego odbioru przesyłki.

ZWROTY I REKLAMACJE

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@euro-markt.pl wraz ze zdjęciem lub filmem wideo otrzymanego produktu. Zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu problemów i usunięciu wszelkich możliwych niedogodności. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, Dział Obsługi Klienta poinformuje Cię o dalszych krokach.

Euro-Markt bardzo poważnie traktuje jakość produktów i dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie zostało dostarczone w idealnym stanie. Jeśli jednak Państwa zamówienie ma wadę lub błąd, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem info@euro-markt.pl. Konieczne jest załączenie zdjęcia i szczegółowego opisu zauważonych braków. Po otrzymaniu zgłoszenia, Dział Obsługi Klienta poinformuje Cię o dalszych krokach.

Zgodnie z naszą Polityką Zwrotu Produktów, jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni.

Aby zwrócić produkt, należy wypełnić formularz zwrotu znajdujący się pod tym linkiem. Termin zwrotu produktu i zwrotu pieniędzy wynosi 14 dni od daty otrzymania produktu. Produkt musi być nieużywany, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi elementami, które były dołączone do produktu. Bardzo ważne jest, aby przed odesłaniem produktu zażądać zwrotu pieniędzy. Euro-Markt nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które zostały zwrócone bez uprzedniej prośby o zwrot pieniędzy. Jeśli masz problem lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres: info@euro-markt.pl. Sprawdź sekcję Reklamacje i zwroty, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zwrotów.

Euro-Markt nie oferuje możliwości wymiany produktu.
Wymiana produktu jest możliwa tylko w przypadku reklamacji produktu z powodu uszkodzenia lub wady fabrycznej. W takim przypadku dostarczany jest identyczny model produktu. Jeżeli Sprzedawca nie jest w stanie dostarczyć identycznego modelu produktu, wówczas istnieje możliwość wyboru innego modelu lub zwrotu pieniędzy.
W przypadku chęci wymiany produktu, można wybrać opcję zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, a następnie zamówić nowy produkt. W takim przypadku Kupujący ponosi koszty zwrotu produktu.

Koszt zwrotu produktu ponosi Kupujący.

W przypadku, gdy Klient otrzymał niewłaściwy, uszkodzony lub wadliwy produkt, koszty zwrotu ponosi Euro-Markt.

Zwrot pieniędzy następuje w taki sam sposób, jak płatność dokonana przez Kupującego. Termin zwrotu pieniędzy wynosi do 30 dni od momentu otrzymania przez Sprzedającego zwracanego produktu i zatwierdzenia zwrotu.

INFORMACJE OGÓLNE

Gwarancja na produkty elektroniczne wynosi 24 miesiące, a na akcesoria 12 miesięcy, chyba że w karcie gwarancyjnej zaznaczono inaczej.

Skontaktuj się z nami pod adresem info@euro-markt.pl, aby nasi koledzy z działu wsparcia technicznego mogli Ci pomóc i pokierować Cię w prawidłowym użytkowaniu produktu.

Na razie produkty Euro-Markt są dostępne wyłącznie w sklepie internetowym www.euro-markt.pl.

Jeśli chcesz z nami pracować, możesz przesłać nam swoje CV na adres e-mail info@euro-markt.pl, a my zapiszemy je w naszej bazie danych. Jeśli będziemy potrzebować pracownika o Twoim profilu, skontaktujemy się z Tobą.

Jeśli są Państwo zainteresowani uzyskaniem statusu autoryzowanego sprzedawcy produktów Euro-Markt, prosimy o kontakt na adres info@euro-markt.pl.

Jeśli chcesz współpracować z Euro-Markt, skontaktuj się z nami pod adresem info@euro-markt.pl lub poprzez portale społecznościowe i zaproponuj swoje pomysły, życzenia i warunki współpracy.

Produkty nagrodzone za pośrednictwem naszych sieci społecznościowych nie mają wartości handlowej, a tym samym nie podlegają żadnej gwarancji. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek wady produktu, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@euro-markt.pl. Wymiany i zwroty pieniędzy nie będą akceptowane.

Z firmą Euro-Markt można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej, pocztą elektroniczną na adres: info@euro-markt.pl lub poprzez kanały mediów społecznościowych.

Wsparcie telefoniczne

OFFLINE

Wysłać wiadomość

info@euro-markt.pl